Sunclass Airlines

Handelsbetingelser

Når du skal flyve med Sunclass Airlines, har du mulighed for at bestille tilvalg som siddeplads, måltid ombord og ekstra bagage til din rejse. Når du bestiller på denne hjemmeside, godkender du samtidig de handelsbetingelser, som beskrives nedenfor. Vi forbeholder os ret til at ændre handelsbetingelserne i det omfang, som er nødvendigt (f.eks. i forbindelse med lovændringer eller ændringer i tekniske konfigurationer).

Bestilling

Tilvalg kan bestilles frem til det tidspunkt, som oplyses, når du logger ind – typisk fire dage før afrejse. Du kan bestille tilvalg til både ud- og hjemrejsen. Vær opmærksom på, at bestillingen til ud- og hjemrejsen betragtes som to forskellige ordrer.

Når du har bestilt de tilvalg, som du ønsker, skal ordren betales direkte via nogle af de mulige betalingsmåder (se mere info under afsnittet ”Betaling”). Er du inaktiv eller ikke gennemfører og betaler din bestilling indenfor 20 minutter, vil den blive annulleret. En købsaftale, som disse handelsbetingelser gælder for, er først indgået, når vi har bekræftet din ordre, og du har modtaget den endelige ordrebekræftelse på den oplyste mailadresse. Vi opfordrer dig til at gemme den endelige ordrebekræftelse til eventuel kontakt med Sunclass Airlines’ kundeservice.

Siddeplads ombord

Du kan bestille siddeplads ombord frem til det tidspunkt, hvor vi lukker for bestilling til din flyrejse. Pladsbestilling kan kun ske i overensstemmelse med vores betingelser for bestilling af siddepladser, som du finder på siden, hvor du vælger siddepladser. Vi forbeholder os retten til at flytte passagerer ombord, hvis personalet ombord vurderer, at det kræves af sikkerhedsmæssige årsager.  

Ved ændring i trafikprogrammet, som medfører, at flyvningen sker med en anden flytype, vil vi så vidt muligt placere dig (og dine medrejsende) på tilsvarende siddepladser. Hvis du bliver flyttet til siddepladser i en anden priskategori, får du refunderet en eventuel prisforskel. Vi opkræver ikke yderligere betaling, hvis du flyttes til en dyrere siddeplads.  

Mad ombord

Du kan bestille mad til flyrejsen frem til det tidspunkt, hvor vi lukker for bestilling til din flyrejse. Ønskes specialmad, for eksempel på grund af allergi, bestilles dette via din rejsearrangør.

På grund af de strenge krav, som stilles til forplejning ombord på flyet, kan vi desværre kun tillade den mad, som serveres af kabinepersonalet.

Ekstra bagagevægt

Du kan bestille ekstra bagagevægt og specialbagage frem til det tidspunkt, hvor vi lukker for bestilling til din flyrejse. Vær opmærksom på, at vi ikke refunderer pengene, hvis det viser sig, at du ikke har overvægt/specialbagage, når du tjekker ind i lufthavnen.  

Ændre eller annullere en bestilling

Du kan ændre eller annullere din bestilling frem til det tidspunkt, som oplyses, når du logger ind – typisk fire dage før afrejse. Derefter er det ikke længere muligt at ændre eller annullere bestillingen.  

Hvis du vil ændre eller afbestille din bestilling, skal du gøre det ved at klikke på “Annuller betaling” i indkøbskurven. Det er ikke muligt at ændre i bestillingen uden først at annullere hele betalingen. Hele beløbet på den specifikke bestilling tilbagebetales, og når du har foretaget de ønskede ændringer, skal du foretage en ny betaling. Er du inaktiv eller ikke gennemfører og betaler din ordre indenfor 20 minutter, vil den automatisk blive annulleret.

Priser

Alle priser angives i DKK inklusive moms og eventuelle afgifter. Det er de aktuelle priser på bestillingstidspunktet, som gælder.

Betaling

Din bestilling kan kun betales i webshoppen. Du kan betale med følgende betalingskort: Dankort, Visa, MasterCard og Eurocard. Vi accepterer kun elektronkort (inkl. Debit og Maestro). Vi accepterer ikke AMEX, Diners og My Holiday Card online.  

I webshoppen anvendes NETS Payment Solutions, som er Nordens førende leverandør af betalingsløsninger på internettet. Når du betaler online, bliver du viderestillet til en sikker og krypteret side hos NETS, hvor du kan udfylde dine kortoplysninger. Efter godkendt betaling får du en ordrebekræftelse pr. mail. 

Reklamationsret

Som forbruger har du 24 måneders reklamationsret.

Sikkerhed og behandling af personoplysninger

Brug af cookies