Vært at vide
Nedenfor finder du svar på de mest almindelige spørgsmål om bestilling af tilvalg. Finder du ikke svar på dit spørgsmål, er du altid velkommen til at kontakte os.
Betaling & Kvittering
Hvordan betaler jeg for mine tilvalg?
Tilvalg betales i forvejen online.
Vi accepterer:
- Dankort
- Visa
- EuroCard
- MasterCard
- Mastercard Debit
- Visa debit
- Mobilepay
Vi accepterer ikke:
- Diners
- American Express
- Electron kort (fex VISA Electron, Maestro)
- Apple Pay
- Google Pay
- Samsung Pay
Jeg har afbestilt min rejse, men har allerede betalt online. Hvordan får jeg pengene tilbage?
Når du afbooket din rejse, kontakt Sunclass Airlines på telefonnummer +45 72 22 35 91.
Sunclass annullere dit køb og pengene returneres til din konto inden for 1-2 uger.
Hvilke priser gælder, når jeg rejser ud af Danmark, men bor i Sverige?
Når du rejser ud fra København/Danmark, er det de danske priser, der gælder - også selvom du er bosat i Sverige.
Hvorfor kan jeg kan ikke betale online?
Kontrollér at du benytter et betalingskort, som vi accepterer. Derefter kan du kontrollere, at du ikke har spærret dit kort for onlinekøb. Det kan også skyldes en teknisk fejl på webshoppen - i så fald anbefaler vi dig at prøve igen senere. Kan du stadig ikke betale, er du velkommen til at kontakte os.
Kan jeg betale ombord?
Nej, det er ikke muligt at betale ombord.
Hvordan får jeg en kvittering på mit køb?
Efter gennemført køb modtager du en ordrebekræftelse på mail. Den skal du gemme, da den gælder som kvittering, og du kan få brug for den ved evt. kontakt til kundeservice.
Hvornår er sidste bestillingsdato?
Du kan bestille tilvalg for din flyrejse op til 4 dage (96 timer) inden afrejse.
Hvorfor kan jeg ikke bestille ekstra bagagevægt?
For at kunne bestille ekstra bagagevægt skal du have bestilt indtjekket bagage hos rejsearrangøren. Har du kun bestilt håndbagage, er du nødt til at ændre dette hos rejsearrangøren.